Muebles J. Nebot

El teu espai, a la teva manera

Mobles J. Nebot ha dedicat més de 40 anys a recopilar i oferir el millor catàleg de mobiliari fabricat en sèrie. A la seva botiga trobaràs tot el que et fa falta per canviar per complet qualsevol estança, gràcies a peces de mobiliari que s’adapten fàcilment i es complementen entre sí. Els seus productes de catàleg són sinònim de qualitat, garantia i funcionalitat adaptats als estils més moderns.

DUO_38_E.jpg

Del catàleg a la teva llar

qui som?

Som una empresa amb més de 40 anys d´experiència en el sector del mobiliari. Ens hem especialitzat exclusivament en mobles de fabricació en sèrie, realitzats en xapes industrials i materials estratificats.

Gràcies a això podem treballar amb uns marges comercials molt ajustats i així garantir-te que​ adquireixes un dels mobles amb la millor relació qualitat preu del mercat.
​ ​
Els nostres venedors li realitzaran el projecte conforme el seu gust, estil i necessitats, a més de generar un pressupost sense cap mena de compromís.

on som?

Ens comprometem a garantir la qualitat de tots els nostres productes

unnamed.png

info de la botiga

Avinguda Meridiana, 73, tienda 575 Encants Bcn•08018 Barcelona• Tel. 932 318 758 http://www.moblesnebot.com/

Horari: Dilluns, dimecres, divendres i dissabte de 09.00 a 14.30 hores i de 16.30 a 20.00 hores.

Anotació 2020-08-05 121138.png

Què diuen els nostres clients?

La satisfacció amb els clients i crear confiança amb tots ells és un aspecte clau del nostre negoci. Ens comprometem rigorosament a oferir el millor servei possible i ens enorgulleix compartir la seva opinió al respecte.

Nicolas Rodrigues

Recomano aquesta botiga de mobles. Bon tracte i productes amb bona relació qualitat-preu. A més lliuren i munten gratis a BCN capital.

Pilar Gómez

Grans professionals, relació qualitat-preu inigualable, atenció exquisida. Totalment recomanable.

Miquel Vázquez

Sempre molt amables, productes de qualitat i personal atent. Recomano moblar la teva casa amb ells.

Albert Lisbona

Mobles fantàstics, gran atenció i professionalitat, preus molt competitius i productes de gran qualitat. Absolutament recomanables.

Laura Caron

Empresa seriosa i amb experiència dins el sector. Immillorable relació qualitat-preu. Atenció personalitzada. Transport i muntatge puntual i professional.

Ressenyes reals extretes de Google Maps

El nostre catàleg

A Mobles J. Nebot som experts en el mercat de mobiliari de fabricació en sèrie. Durant 40 hem buscat i consultat les millors marques i fabricants més reconeguts per trobar els productes de millor qualitat. El resultat: una curada selecció de mobles que encaixen en multitud de llars a la perfecció.

Sala d’estar

DUO_31_E.jpg

Dormitori adult

EOS-148.jpg